Tuesday, March 6, 2007

bilik aku

Image Hosted by ImageShack.us
ni lah bilik sukan aku.. aku kat skolah jadi ketua panitia PJK ngan SU Kokurikulum... di sinilah aku habiskan masa...Jom ikut aku.. kita terjah..
Image Hosted by ImageShack.us

bilik ni ada tiga bahagian.. ini yg luar skali.. tempat alatan sukan..korang boleh nampak kan.. alatan sukan tu..

Image Hosted by ImageShack.us

kat dalam ni jugak ader kaunter.. tempat pinjam dan hantar alatan sukan.. ada pengawas sukan yg bertugas..

Image Hosted by ImageShack.us

yg dok depan pintu tu... pengawas sukan aku la tu.. sedang perati org pompuan.. nakal yer...
Image Hosted by ImageShack.us

ni juga bahagian luar.. yg colourful tu ialah baju kertas yg dibuat oleh pengawas sukan (QM).. kat baju tu ader tulis nama-nama QM.

Image Hosted by ImageShack.us

ini bahagian yg kedua.. bilik aku... korang jangan terkejut .. ini memang bilik aku.. aku slalu lepak kt sini..

Image Hosted by ImageShack.us

dalam ni jugak ade komputer..ngan printer..tempat aku buat kerja.. ink nak dapat senang jer... aku beli ngan duit PJK atau mintak kt second bos aku.. cikgu pojan PK kokurikulum...tak de masalah stakat ni... alhamdullilah..senang keja aku..

Image Hosted by ImageShack.us

ini bahagian yg ketiga.. bilik simpanan stok alatan..

1 comment:

Anonymous said...

sila bagi komen.. testing takut tak kluar