Monday, March 5, 2007

Dalam Kenangan

Image Hosted by ImageShack.us

arwah ayah aku ....gambar ni amik ketika aku konvo..2001.. korang2 yang masih ada ayah.. jaga hatinyer..buat sebaik yg mungkin.. kalu dia dah tak de.. kita memang dah tak boleh nak wak aper.. hanya doa saje ....itu pung belum tentu diterima ke tidak.. hanya kenangan jadi teman setia.. hu..hu..hu.... sedihnyer.. ayah..................


Image Hosted by ImageShack.us
ketika raya 2002..bersama kimi..rindu sesangat kat arwah ayah..alangkah seronoknyer kalu arwah ayah aku masih ader.Aku ingat lagi.. dia slalu kater, mak dik pong kalu balik kg,sokmo dok Tok Ube.. sedih aku bila ingat balik.. aku masa tu memang tgh teruk menderita tiroid.. tak cekak nak jaga anak.. shahrin pulak suker dok umah diaer.. nak wak camna.. sian ayah.. moga ayah dirahmati Allah slalu..

Image Hosted by ImageShack.us
arwah ngan isteri tersayang..kalu tak silap aku taun 1999....

Image Hosted by ImageShack.us
gambar ni amik sebelum arwah bertolak ke Mekah 2001. gambar ni sebenarnya arwah letak tempat sembunyi.... cuma aku terjumpa.... aku amik wak kenangan.ayah aku memang sorang ayah mithali.. boleh wak contoh...banyak berkorban untuk anak2..
Pengorbanan mu memang tidak terbalas...kadangkala aku bertanya pada diri sendiri.. mampukah aku menjadi seorang ibu macam ayah aku menjadi seorang ayah yg berjaya mendidik anak2 dgn sifat tanggungjawab yang tinggi.. Tima kasih ayah.. gitu juga pada mak aku.. tima kasih mek... moga mek terus sihat...tunggu kepulanganku...kita dok umah baru dan besar..
Image Hosted by ImageShack.us

malam aku nikah.. jelas terbayang wajah kegembiraan ....lepah tanggungjawab ayah aku...

1 comment:

Anonymous said...

i try