Sunday, September 7, 2008

cerita aku...

sejak mula posa sampai le ke ari nie..
sahur aku ngan herbalife jah...
buka tuh cuma make nasik sikit jah..
aku harap posa nie aku turun dalam 4 kilo..tak tau la bulih ko dok..
amin.................

tapi setiap kali lepas sahur tuh....aku sokmo royak ko diri aku..
nok buko ngan hebalife jah..
tapi gak.. tiap2 ari terbabas..
bakpo jadi gini....
tapi nasi aku amik sikit jah...
dan untuk menguat semangat aku yang makin ari makin menggunung .. aku lawatla blog hok berkaitan dengan herbalife nie untuk amik semangat....set2 geng herbalife nie... mmg bersemangat.... cayalah...
dan mereka makin ari makin cantik.. terutama alinx dan yang dok kat penang tuh.. aku tok berapo ingat lagi namo dio...sebb set dio pong tak kenal pong aku.. aku jah perase saing ngan set dio...

Insyaalah akua akan make herbalife nie selagi aku mampu...sbb buke untuk kurus jah.. tapi untuk comel jugak dan yang paling penting untk kesihatan... apa guna kalu comel kalu tok leh nok guna.. asyik dok sakit jah..tul tak....

No comments: