Monday, September 8, 2008

rahsia aku....

untuk pengetahuan semua.. aku sampai sekarang takjadi lagi ahli herbalife walau dah amik benda nih dekat 5 bulan.....jadi aku nak tanya kat sini saper yang sudi jadi aku punyer upline.....dengan rega yang istimewa...pelikkan....itulah aku..ari ni timbang lagik kat sekolah tadi... maintain ...aku biasa satu bulan tu turun dalam sekilo jer sekarang.. arap2 posa2 nie turun banyak lah sikit..

kat sekolah aku tu geng yang amik herbalife nie adalah dalam 10orang termasuklah aku... dan yang masih maintain ader dalam 4 orang jer.... dalam 4 orang nie semuanyer dah turun 10kg lebih....dan diaorang nie dah nampak lawa dan muda termasuklah aku...
cuma aku nie tak nampak sangat perubahannya sebab aku nie jenis pemalu sikit...( berat terlampau,..)tapi kawan aku yang dah turun dalam 14kg tu mmg nampak cengkung...kami amik serentak ....start 19/03/08 ari tuh sampai la ni...

ari ni macam biasa amik shake semasa sahur....

No comments: