Sunday, December 18, 2011

BBQ


resipi kakakku..mok teh..sangat sedap dan mudah..tak payah nak beli perencah..dan kosnya pom adalah sangat murah....nanti aku bagi resipi...




sesi pembakaran bermula..dalam kul 6.30 ptg...abang aku yg no 1 pakai baju kaler hijau dan abang aku yg no 2 baju kaler biru..yang pegang tudung periuk tuh abang ipar....





en hubby aku bawak turun kipas...senang nak anginkan api kasi kuat...



pok teh sdg membalikkan ayam...



serius sedap..makan begitu sajer pom okay...



bihun yang aku goreng..serius tawar..sbb aku dah letih nak tambah garam ...




anak sedaraku tgh mengap ayam bakar..



bonda sedang memerhati





tgh enjoy makan semua







kakakku yg no 3 datang..mok cik satu keluarga..datang selepas maghrib...






abangku yg no 2..bersama family...

dan anak bongsunya..danish







semua sedang berehat ..selepas kekenyangan..yg ralatnya family abangku yg no 1 tuh tak der..sbb dia balik soram2...



yang kecil semua sudah tertido di anjung rumahku.....ibu2 dan bapa2 masih lagi galak bual.....
Posted by Picasa

No comments: