Monday, December 5, 2011

wajib ke pangkal jalan sebelum terlambat

erm....tak tau nak kata apa..ini lah angka yg paling menggerunkan aku seumur hidupaku...

ubat????mmg amik 2 kali sehari seperti yg disyorkan....
kesannya..berak dan cirit tak berenti..tapi ku telan jua..

pagi nie hanya berbekalkan pisang sebiji....



test diabetes..

alamak..tidaaaaaaaaaaakkkkk

^^^^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

^
^^

^
^
^
^
^
bacaan adalah mulaa amik tu..error...maksunyer tinggi sangat

second amik...berpinar2 rasa mata baca bacaan tuh

27.1.....sudah menempa maut.....
tidak pernah lagi aku dapat nombor nie semenjak bergelar pesakit diabete dikala umur aku baru mnginjak 24 tahun tatkala itu...

skang dah umur 33 tahun...baru kali ini aku mndapat nombor ini..

ya Allah..takutnyer..aku risaunyer aku...( baru nak risau ker )

nila dikaji..kenapa jadi begini...yg pasti..

Ya....aku tidak minum air masak...biasanyer aku akan minum air masak sekurangnyer 2 liter sehari..skang kan musim hujan jadi aku kurang minum ...inilah padahnya...

maksudnya aku kena bermula balik..demi tuk masa depan..tak mo menyusahkan orang...

ermmm..air masak tu penting..sbb bila aku makan tak hengat dunia...tapi bacaan still cantik walaupon tak makan ubat..sbb minum air masak....


itu saja tuk hari ini..wassalam...

No comments: