Thursday, February 22, 2007

aku ngan tiroid

aku baru kenal ngan penyakit ni baru 2 taun... sebenarnyer aku ada penyakit ni dah hampir 6 taun.. aku raser sebelum aku kahwin ngan shahrin lagi aku dah ader penyakit ni.. cumer tak tau jer.. yg leh aku tergerak ati nak g check kat spital tu sebeb aku dah tak larat sgt.. nak mandikan anak pun tak larat.. kalu ckap mace org kena asma.. nak jalan jauh memang tak leh.. kaki dan tgn terketar2... nak tulis pun tak leh.. aku rasa mace org umur 70 taun...dale bulan 6 2005 aku g cek.. keputusannyer .. masyaallah 75... patutlah aku raser letih sangat... asyik nak tido jer...sekarang ni.. alhamdullillah.. bacaan aku dah jadi 14.. ok.lah tu.. tapi kena maintain makan ubat.. kalu mula2 dulu 9 biji sehari.. sekarang dah jadi 2 biji.. tapi still kena makan gak... nak pregnant memang tak leh..tunggulah aku sihat dulu.. doakan aku...
biler diingat-ingat kembali semasa aku kena tiroid ...shahrin dan anak2 aku yang selalu jadi mangsa...nak faham perangai org tiroid ni memang susah.. kadang2 aku sendiri pun tak faham...suami aku memang penyabar orgnyer.. kalu aku kahwin ngan org lain.. tak tau la.. apa jadinyer...

Image Hosted by ImageShack.us

tima kasih.. kerana memahami keadaan ku.. moga jodoh kita berkekalan..

dan buat anak2ku.. umi sayang kamu semua.. jangan nakal2...

2 comments:

Anonymous said...

kesian kat aku...

Azini said...

bolehlah..kalu saper2 nak komen.. digalakkan...