Thursday, March 22, 2007

rumah idaman

Image Hosted by ImageShack.us

ni la.. plan umah aku ikut pandangan depan... aku wat plan ni abih dalam rm2000..

Image Hosted by ImageShack.us

ini pandangan kiri.. yg ader beranda tu.. dining room

Image Hosted by ImageShack.us

ni pulak.. pandangan kanan..yg ader beranda tu bilik aku..he..he .kalu ikut prancangan umah ni akan dibuat dalam bulan april atau mei ni...syukur alhamdullillah

Image Hosted by ImageShack.us

sebenarnya timbul idea nak buat umah nie.. bila aku g tgk umah kakak aku kt terengganu... ni lah umahnyer.. cantikkan.. aku banyak tiru umah dia..
Image Hosted by ImageShack.us
sliding door nih dr kayu cengal.. hg rm 4000


Image Hosted by ImageShack.us

pintu utama tu.. kakak aku citer hgnyer dalam rm 7000..wow

Image Hosted by ImageShack.us

umah nie kakak aku buat dalam kos sekitar rm 200 ribu..dan amik masa setahun nak siap..tu hg dua tahun lepah.. sekarang tak tau la..suami aku royak.. kalu umah ni siap dia nak panggil kawan2 dia dan buat reunion..sukalah tu..angan2..aku pung gitu gak...

9 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

hello

Anonymous said...

saper nak komen.. dah boleh.. silakan

Anonymous said...

biar betul nk wat umah mcm 2...harap2 umah ni sempat siap la sblm ateh kawen...heheheheh

kimihaikal said...

masalahnyer...ateh nak kahwin bila..????????taun depan umah dah nak siap.. pengantin lelaki nyer mana?he.he

Anonymous said...

pengantin lelaki...hmmm...
mana nak cari erk akak...susah ni mcm ni..

naqeebreza said...

wahh...bakal meletops umah mung nanti...kontraktor umah mung nih aku kenal sgt...ehehehe...

kimihaikal said...

nanti kalu mung kelik malaysia nanti...pah tu kelik kg bulih la dok umah aku.....maso mu kelik tu..gerenti umah aku dah siap..he..he

naqeebreza said...

berehhh...aku pong tok sabar nok kelik mesia nih...