Tuesday, March 6, 2007

Pembantu aku

Image Hosted by ImageShack.us
ini orang kuat aku dalam pengawas sukan.. memang banyak jasa. gambar ni amik baru pagi tadi.. dari kiri hizrah, zaini, aku, izaty, putri ayu ( pemalu sikit )dan azieera...diaorang ni memang satu kepala kalu dalam kelas..sekarang diaorang dah tingkatan 5..


Image Hosted by ImageShack.us
tgk tu.. rajin betul anak murid cikgu ni.. pakai kain pun panjat2 jugak...timer kasihlah banyak2 sebab banyak tolong cikgu.. moga korang berjaya dalam SPM... Hizrah sekarang dia bagitau dah belajar jadi baby sitter..amik pengalamanlah tu...he..he..
sebenarnyer aku sedih gak.. kalaulah aku dapat pindah bulan 6 nanti.. macamanalah bilik aku ni.. macamanalah dengan diaorang semua.. sedih gak.. mesti berterabur semua..mesti nampak macam stor sukan dan bukanyer bilik sukan...tak taulah..

No comments: