Sunday, December 12, 2010

baik sungguh hati MR suami ku....

aku tak workout.....sebenarnya malas...tapi macam2 alasan aku bagi kat Mr suami aku sbb nak mencover tahap kemalasan aku itu..maka terkeluarlah alasan tak selesa la sbb keno workout kat ruang keluarga.......itu..ini..dan begini alasan yg aku bagi.........last2 skali mr suami aku yg hensem itu telah sanggup belikan aku DVD yg baru..padahal dah ada kat ruang family.tapi yg ini khas untuk diletakkan dalam bilik aku.....kononnya nak workout dalam bilik............jom tgk dVD baru aku

sony...terbaik punya..

biasanya kat sini lah aku workout....sempit kat sini...lepas tuh berebut pulak ngan anak yg nak tgk tv.hu..hu..kalu aku workout, siap tanya lagi.bila nak habis nie ummi......hilang semangat aku...


lepas nie..kat sini la aku punya workout..
dalam bilik aku sendiri......tgk tuh treadmill ader......tapi dah lama dok berehat kat tepi dinding.......bila lah nak berjasa treadmill nie.......dan semestinya aku akan berguling atas karpet....silap2 pasang aircond masa workout..buleh gitu........

tapi Mr suami dah bagi amaran yg keras pada aku..mesti workout...........mesti workout...........adusssssssssssss....dia pula bersemangat nak tgk aku kurus...........
jadi aku telah berjanji yg aku akan workout 2 kali sehari....pagi dan malam.........
tertunaikah janjiku itu........

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

semoga tertunai cite2 nk berwork out 1 hr 2X

azini said...

harap2..la.rasa cam hangat hangit tahi ayam jer

Ummi Ammar said...

wah.. sangat impress.. kalau la dapat encek somi yang macam tu kan baguih... huhuhuhuhuh