Friday, December 10, 2010

Day 10

sedar tak sedar dah masuk 10 hari kita sntn yer.....ari nie ado kantoi sikit.......bukan sbb lapar.tapi sbb tension...huh.berat tak nak turun.jadi makan la apa yg rasa nak makan.....


Breakfast

sebelah buah pear campur dgn yogurt.sangat sedap....


tengahari

ingat nak makan buah epal campur yogurt jer.......tapi tiba2..

termakan pulak nuget 3 keping dan hot dog 2 batang..hu..hu ..sbb goreng untuk anak.pah tuh bila anak tak habis...aku la tukang cucinyer....

dan...bila perut rasa lapar lagi..maka aku merajinkan diri

memasak sayur campur + ayam + udang galah...banyak tuh aku masak..cadang untuk malam sekali.........untuk menyedapkan lagi rasa aku boh suhun...sedaplah jugak....
ini rupanya apabila diangkat.dah semangkuk ini jugalah aku makan.....

tiba2 pulak rasa nak minum air manis yg aku sangat mengidam nak minum bila tgk suami aku minum........apakah dia.....

inilah dia..hazelnut cosway punya..mmg sedap.tapi minum tak abis pun satu mug.sekadar nak hilangkan rasa mengidam tuh......mmg sedaplah...

banyakkan yg aku kantoi ari nie.hu..hu..tapi takder rasa menyesal pun.napernyer???he..hee

dinner

lebihan hok tadi aku masak.cuma tambal sambal sikit....dgn timun 2 keping..

air macam biasa..

2 liter..

workout

mengemop lantai dapur

nampak lagi basah lantai dapurku itu.dan hari nie jugak aku telah membuang sesawang yg begitu banyak sekali.......tahniah untuk aku....

kenapa aku tidak menyesal walaupun kantoi.sbbnyer..aku nie kalu tak kantoi.menimbang sajerlah kijonya.bila dah kantoi nie..maka aku dgn sendirinya..akan merasa takut untuk menimbang.jadi aku pun takder rasa gian nak menimbang.hu..hu

sekian dari aku...

2 comments:

apdm said...

salam..

kak dasyatnya..huhu

azini said...

ha..ha..yer ker...aper yg dasyatnyer...