Wednesday, December 22, 2010

dAY 21

semenjak tahu kalu makan telu perut ku jadi kembung maka aku buntu nak sarapan pagi dgn apa.....susahnyer.......

jadi breakfast tadi aku tak amik apa2.....

in between makan kerepk.dalam segemgam..( banyaknyer)
pah tuh melantak pulak jemput pisang 4 ketoi....

lunch

ratah tomyam...semangkuk

ari ni aku buat eksperimen.nak tahu betul ke aku angin kalu makan itu telur rebus.jadi aku makan jugak dalam sebiji.huh.mmg ternyata betul.hangin satu badan...........

petang..

dalam kul 2 lebih aku check diabetes aku.........syukur.skang nie..dah normal balik.jadi 5.2 jer.....kalu ikutkan aku pernah sampai 17.8 bacaan.....tingginyer mak datuk.masa nie mmg aku frist giler..sbbnyer aku kalu makan ubat tuk diabetes nie aku alahan.jadi muntah terus..so......mmg aku keciwa la.padahal aku tak diet pun......

so skang nie aku amik sendirik bacaan sbb aku mmg beli menatang tuk test diabetes dan darah tinggi aku.semua nie dah normal..........dulu sebulan lepas...bacaan aku adalah 10.2.skang.selepas sebulan dah 5.2...........kan dah ok tur..alhamdulillah....

disebabkan dah ok.jadi aku dgn penuh yakin telah melantak air white cofee hazelnut keluaran cosway syokyer sebanyak satu mug penuh..........hu.hu...

psssss..t..aku order sauna.tak sabar nak tunggu ketibaannyer........

No comments: