Wednesday, December 8, 2010

day 8 dan akitiviti aku hari nie...

ari aku posa ganti lagi.............selain menu diet yg tak sedap itu....aku menjahit atau dgn kata lain alter baju kurung aku yg dah berkurun tidak siap..jadi ari nie aku sudah siapkan dalam 5 pasang........buka jahit sepasang terus ok...contohnya..baju tuh aku hanya letak span ker...atau jahit zip yg dah tak boleh di zip...pendekkan kain baju kurung yg terlebih panjang masa aku potong tuh....jadi masa aku ntuk ari nie adlah sgt terisi..dan
tidak dilupakan jugak menjahit seluar anak2 bujangku yg koyak dibahagian bawahnyer......


menu untuk hari ini..sangatlah tak sedap./..hu..hu..selera mati terus....
sahur.
sayur campur + ayam....serius tak sedap

berbuka...
ikan bawal goreng dgn canola oil + timun sandwich ngan sambal bilis + kepok lekor 2 keping + 1/2 roti wholegrain + peanut butter( banyak betul makan )..sampai skang rasa kenyang ...n nak muntah


air

1 liter jer.........


wah.ari nie sangat bersemnagat walau posa....sbb aku buat work out guna cd nestle tuh selama 22 minit....dan hasilnya smpai skang aku rasa nak muntah......hu..hu

2 comments:

Faizaharis2 said...

salam singgah....

wahhh join SNTN ek..? good luck yer

i follow u :D

azini said...

k.tq....