Monday, December 20, 2010

saya naik bagaikan juara....huwa........SNTN3

org len turun.aku naik dgn jayanyer.aku pun tak faham.nape boleh naik dgn begitu hebat skali...........kantoi makan?????erm rasanye tak der lah sangat...............exercise pun aktif jugak minggu nie.atau sebab nak datang peyed.ntahlah...nasib kau la labu...............tak perlah nak uat camna..
berat minggu nie adalah 86.6kg
85.5-86.6..jadi aku telah naik sebanyak +1.1kg.yeay!yeay!

gambar takderyer...malas nak snap......

semangat oh semangat jangan lah ko lari dari aku.aku sangat membutuhkanmu

4 comments:

Adsfc said...

lor naik ke??takpe2 usaha lagik hokey...

azini said...

tu la yg pelik...........hish.sedeynyer...

noradzlina.kamdani said...

erk...jgn putus asa...nnt mgkn bole turun pd minggu depan

NoorZ said...

KITA SERUPA..HUHU..NIK NAIK NAIK..YAH YAH YAHH