Monday, December 13, 2010

puwahnyoooooooo

aku tensen.tensen.sbb puwah sangat ..puwah nie kalu bahaso tok klatenyo..boring la.....boring tahap gaban dah nie.....

en.suami pulak malam keluar borak ngan kawan.aku n anak dok tercongok kat rumah.rasa nak gila doh ...tok rajin lagi puah setaro ni ...tulung...tulung.

nak buat apa pon dah tak der moood.....aku mesti pergi jalan2.aku dah tak leh dok macam nie sajer......tulung la en suami.bawak isteri mu nie pegi habiskan duitmu yg tak berapa banyak itu.......plezzzzzz....( macamlah dia baca blog aku nie.tapi aku tahu dia curi2 baca.ha..ha..)

hari2 keja aku kemas umah..sampai dah berkilat dah umah....letih la macam nie.....lepas tuh masak......bila dah petang tido...walaupun mata tak mengatuk.terpaksa jugak pujuk mata supaya tido.....

nak tgk tv.pun dah boring.....apa lagi yg perlu aku buat....ingat dulu rancang nagn en suami.cuti skolah kita pergi berjalan..sambil melancong....tapi semua itu tinggal mimpi jer.sbb umah kan sedang di ubahsuai.nak itu la.nak ini la....

kalu ada baby kan best..anak aku yg bongsu dah 6 tahun.tahun depan dah masuk darjah satu.......masing2 dah pandai buat hal masing2.......kerja diorang main PS2 dari pagi sampai malam.malam pulak tido sampai kul 1 lebih......ganas anak aku dua nie......

dan aku bila tensen.ubat dio adalah makan........jadi untuk mengelakkan aku dari makan.tolonglah bawak aku jalan2........bukan tak boleh aku drive....boleh.,tapi tak seronok bila jalan2 sorang..takut pun ado.....

lagi satu.sekarang nie teringin snagat nak minum itu hazelnut white coffee cosway punyer..sedapnyer..semalam dah minum satu mug.takanlah ari ni nak minum lagi.melampau nie....

tadi bilo tgk TBloser, BOb bagitau.kita kena ado cheating day.....tujuan dio supaya badan kita akan terkejut.dan metabolisme akan naik......bagus2.jadi aku kena pk hari apa aku nak cheat..bob royak lagi..seeloknya hari selepas penimbang.jadi ari ahad lah nyer......tapi skang dah ari isnin.nampaknyer ahad depan la makan KFC....sbb janji ngan anak kalu ummi kurus nak makan KFc.......tapi sian pulak anak2 aku.sbb dia tgk ummi dio tak kurus-kurus........

No comments: