Wednesday, December 15, 2010

Day 14

breakfast

4 biji telur rebus ( putih sajer )

ingat nak workout gn kak Jillian.tapi terpaksa pergi klinik....macam biasa....diabetes..... 8.0 darah tinggi 125/95.semua dah cantik.......kecewa sebab doktor takder..ingat nak ambik surak rujukan nak bawak ke Hb kota bharu......

jadi .terus ke Hospital besar kota baru ngan suami...pergi bahagian pesakit luar.tujuannyer nak amik surat rujukan sajer dan refer ke pakar untuk pembedahan.......mak ai..kena tunggu lagi 100 giliran.tak sanggup.....seddey sangat masa nie.......

jadi tengahari

semangkuk sup tulang

lepas tuh pergi ke wakaf bharu..pergi ke nursery.beli rumput carpet nak tanam depan rumah...
ingat nak g klinikswasta jer.tapi bila pk susah pula kalu rujukan klinik swasta.terus pergi klinik pasir mas......masa nie dah kul2.. petang.....jumpa doktor.....doktor kata nanti tunggu nurse call..dalam hujung bulan 1.mak ai lamanya doktor nie nak buat surat rujukan.......susah sangat ker.dia kata banyak lagi surat rujukan yg dia tak buat.doktor.jangan lah sampai org yg awak nak buat surat rujukan tuh dah tak der baru awak nak call yer.........kecewa lagi.....lepas tuh aku tanya.kalau saya amik swasta punyer....macamana .dia kata nanti bayar mahal....pelik pulak aku....dia ingat aku tak kerja kot......confius...aku ado Gl...entah lah.sbb kalu ambil di swasta sekejap jer.....aku dah letih.jadi dalam kul 3.00 bertolak pulang ke rumah...

snek...
sekeping roti breakthru + sekeping cheese + tuna sesudu + timin dua keping sedap skali...

dinner
sekeping roti breakthru + sekeping cheese + tuna sesudu + timin dua keping

oat + bilis dan kacang tanah goreng + timun + lada sulah.( ikut menu noorz ) tap dia punya sedaplah.......ini pun sedap jugak.......

workout
JM level1 dan 2....

air
1 liter.....

No comments: