Saturday, December 4, 2010

erm tahun depan aku ngajar pagi..insyaalah

tahun depan skoloh aku masih lagi dua sessi..memg payah la........ aku suka ngajr petang sbb budak form1 dan 2 jer..sene nak ajar..he..he padahal aku dah 8 tahun ngjar budak form 3,4,5...kenapa aku tak suko erk..........sbb beban kerja adalah sangat ringan bila ngjar budak yg tak periksa


kenapa aku nak g pagi ngajar kelas periksa..
1) susah bawak dua keta nie...rugi minyak...tempat kerja aku tuh jauh...ulang alik dah 2 jam...suami aku lagi..jadi dicampur dan tolak dgn service keta lagi adalah rm800 sebulan duit melayang utk kereta sajer...

2) bila dah naik pagi...dari dua keta dah jadi satu keta..jimat la sikit

3) masa bersama anak akan lebih banyak..sbb kalau sebelum nie..aku g kerja kul 11.30pagi -7.30malam baru sampai umah....anak pagi g skolah...petang aku pulak takder...jadi malam jer jumpa..itupun kalu aku tak letih.biasanya aku akan tido awal sbb penat.

4) dan masa bersama suami jugak banyak..he..he

5) dan banyak benda yg boleh dilakukan.......

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

untungnye dpt keje nek kete sama dgn suami...lin keje sendiri anto diri g keje dh le keje 8 - 4.15 jumpa ank2 pun kejap2 masa handle mereka g skola balik skola...

kimihaikal said...

kalau dapat la...tapi nie la first time g kerja ngan suami......sbb terpaksa...skolah satu jalan ngan suami.....dulu g asing jugak.tapi kalu dok lama2 kang bergado pulak ..he..he sbb banyak sangan masa bersama...