Tuesday, March 6, 2007

sabar jelah Ja...

Image Hosted by ImageShack.us

ni lah anak saudara aku yg sulung.. umur kami sebaya je... cuma dia tua sikit kalu ikut bule la.. tapi pangkat aku lg besar.. mak dik...he..he..itu gambar Mija satu family kat London brigde kalu tak silap aku la.... dia sekarang ni dok kt Oxford.. aku pun tak tau belah mana.. ikut suami belajar...dan Ja.. kenapa kau tak bersalin lagi? kalu ikut due,sebenarnyer dah patut dapat baby.. tp nak wat camna.. kuasa Allah belako.. kita merancang, yg menentukannya adalah Dia.. Sekarang kakak aku yg sulung dah berada kat sana lebih kurang dalam sebulan dah kot.. sebab nak jaga anak saudara aku waktu berpantang... mesti kakak aku boring... dia kata sana buka jiwanyer..ye lah dia suker g masjid, dengar ceramah.. alih-alih kat sana nak dengar azan pun susah... kesian pulak aku dengar..tp aku tahu dia lagi suka kat sana semasa anaknya bersalin daripada berada di Malaysia.. dan anaknya di luar negara..mesti susah ati.. ibulah katakan.. betul tak k.we?...pasal bab2 overdue nie.. abang ipar aku pulak kata.. biasalah tu.. berlaku perubahan cuaca.. ayam pun kalu waktu sejuk.. lambat jugak menetasnyer.. nak tergelak aku bila kakak aku citer..sorylah Ja kau dibuat umpama ayam pulak..heh..heh..
Buat anak saudaraku... Ja..mak dik doakan kau selamat bersalin...Insyaallah..dan kalu bersalin tu terus YM..
Buat kakakku sekarang yg berada di tempat orang.. pandai2lah jaga diri,, kak we tu pung tak sehat...ceria ceria sokmo...balik nanti pulun makan ikan siakap..
Buat anak saudaraku yg baru kahwin Siti Zatusy ( ntah dia tgk ke tidak ).. bersabarlah dalam menempuh dugaan berumah tangga...

No comments: