Thursday, March 22, 2007

kampungku

Image Hosted by ImageShack.us

nilah roper umah aku kat kg.. banyak kenangan.. tempat aku dibesarkan

Image Hosted by ImageShack.us

ni jiran mek aku.. kak yah ludin.. tempat mek aku beristirehat..tu gambar kengkawan mek aku..tgh berbincang ..he..he

Image Hosted by ImageShack.us

ini madrasah.. dulu ayah aku slalu dok tido kat sini.. tapi dulu kayu.. sekarang dan batu semuanya.. ayah ku tak sempat tgk madrasah yg baru ni...

Image Hosted by ImageShack.us

ini pula kedai runcit abang aku... yg baju kuning tu kakak aku yang sekarang ni tinggal ngan mak aku kt kg...

Image Hosted by ImageShack.us
inila abang aku yg punya kedai runcit tuh.. ngan anak yg no dua..

1 comment:

5 Senses Designworks said...

rindunya aku tgk gambar2 nih...lamo doh aku tok kelik kelate...