Saturday, November 20, 2010

esok bermula semula

erm..setelah lama tak hup date blog....korang pun tahu kan kenapa..sbb tak berdiet la..sbb tuh tak up date blog....

so esok 21/11/10 aku akan mula sekali lagi....................baju2 banyak dah ketat.............harap dapatlah kurus sikit sebelum bukak skolah nie...

pelajar pun ramai yg dah tegur.. " cikgu nie makin lama makin besar la."'sakit ati aku mendengarnyer...rasa nak libas sajer budak tuh dgn rotan.huh.huh...

sabar22...semangat tgh membara nih....

4 comments:

Cik Hani yang Baik said...

kimi...oldebest...
saya pun selalu sangkut2..baju mmg jgn citerla..

kimihaikal said...

dewi.tul l..dah la baju2 tuh semua baru jahit............

Cik Hani yang Baik said...

menambah kesedihan bila ada yg ingat saya dah masuk kategori makcik2...geramnya saya kimi...jom start...saya dah ambil hl balik..
nampaknya hl je sesuai untuk saya

kimihaikal said...

dewi.uik...sampai hati..mereka kata macam tuh.........tak sayang mulut betul..mmg sedey kan.HL.kena tgk budget dulu.he..he