Sunday, April 24, 2011

diari 24.4.11

ari nie pergi temujanji kat hospital kota bharu......tuk payudara aku yg ada ketulan tuh....dalam kul 8.00 pagi aku dah turun..sampai kul 8.50..daftar..dalam kul 10.30 dapat jumpa doktor..india..tapi sgtlah baik...aku suka...cakap baik sungguh.....jadi kes aku dah selesai..bulan 10 nanti doktor akan bedah dan buang ketulan tuh.....harap semua akan selamat...

balik umah dalam kul 11.50 sampai kat rumah...buat ikan busuk kejap ( sedap sungguh )....pah tuh dalam kul 12.45 pegi amik kimi..jajnji nak g cabut gigi...masa nak g amik kimi nampak heykal dalam kelas...bila dia nampak aku..muka dia terus nak nangis... nak ikut balik tapi tak boleh sbb dia ada tasmik..jadi aku ngan kimi balik dan singgah di kedai wan som..beli nasik dua bungkus berlaukan ayam merah dgn rega rm3.50... tambah air teh ais jadi rm5.. air lagi mahal dari nasik sekarang yer...

beli tembikai dua biji..satu utk ibu aku..dan satu untk aku...sampai di rumah..tunggu kimi mandi dan solat zohor..aku cuti..he..he..terus gerak ke klinik...balik dah kul 4 petang..cabut gigi tuh sekejap jer..yg menyinggah tuh banyak...beli beg heykal la..alat berkebun la..macam...

2 comments:

Unknown said...

semoga selamat nanti untuk sesi bedah tue kak

kimihaikal said...

tq mia....