Friday, July 1, 2011

bacaan tuk smlam..diabetes..

aku skang nie tak amik apa2 ubat walau ada ubat dalam diabetes..sbbnyer..aku mmg tak boleh nak telan ubat yg namanya metmormin tuh..kalu telan sure akan muntah2....jadi terpaksalah kontrol sendiri..

tapi alhamdulillah lah jugak..walau tak amik ubat...bacaan adalah turun sikit walau tak berdiet aka berpantang

bacaan adalah


12.2

mungkin sbb aku masih lagi muda..aku tak tau kalu aku dah tua nanti.....

jiran aku baru meninggal sbb kencing manis..huwa..huwa..sangat mengerikan...

aku bawak balik daun afrika....diblender dan dibuat jus.....snn ada kawan minum..diabetesnyer turun........

2 comments:

Unknown said...

mia doakan akak kuat smgt & terus berusaha menurunkan tahap penyakit ni ke lbh baik ye..amin

kimihaikal said...

tq mia kerna selalu menyokong akak....