Sunday, October 9, 2011

sembahyang hajat kali pertma umahku

solat hajat nie diadakan pada 8/9/11 lagi...tapi sebab malas..hari nie baru upload..

persedian tuk solat nie..pertama umah kena kemaskan..jadi sib baik la aku sudah bawak balik pelajar aku yg form4 tuk tolong aku amik dale 3 orang..mmg rajin dan berbaloi...tgk..rumahku...


periuk zaman dulu..cuba tgk tudung periuk tuh..adfa jual ke sekarang..tak der kan..he..he beruntung ya aku..mak aku kasi....

jom tgk menu apa pada hari tuh..


pucuk paku dan tene yg telah dicelur...petai pom ada




daging singgang sebanyak 16 kilo....




tembikai yg tak berapa nak manis....sangat menyesal beli..



ayam masak merah..kahas tuk budak -budak..yg nie aku masak sendiri




sambal ikan bilis..yg nie pom aku masak



ikan kembong bakar tuk diletakkan dalam budu...aku yg bakar




udang goreng kunyit..aku bikin lagi

air dua kendi...teo o


masa di skolah..tembamnya aku



No comments: