Monday, March 30, 2009

day 64-29 mac 2009

rupanya dah 2 bulan sejak aku amik balik herbalife nie....aku rasa macam dah 5 bulan rupanya baru 2 bulan.. patutlah berat malas semacam nak turun...

setakat nie kemalasan aku utuk snap gambar masih lagi ditahap yg tinggi...jadi aku tulis jerlah

Breakfast 7.30 a.m
4 scoops vanilla + 2 scoop F3 + 400ml
1.5 l

Lunch 2.30 pm
nasi putih 1/4 plate
sayur sawi +cendawan
asam pedas ikan parang
ikan ( ckit jer )
1.5l

Dinner 8.30p.m
no shake...
makan kepok lekor lagik....
500ml


kat sini ( pasar borong selayang ) ada jual itu kepok lekor terengganu.. anak2 aku termasuk aku skali suka yg nipis tuh.. jadi benda nie dah jadi rutin... aku beli banyak2 simpan dalam fridge.. dengan aku2 skali membedal..kepok nipis nie..kalau kita beli rm 1 dapat lapan keping jer.. tapi kalau beli kat pasar borong dan goreng sendiri dapat berkeping2.. untung berganda2 la..tempat lain aku tak tau la wujud ker tidak kopok nie.. sbb belah klate tak der...nanti aku snap gambar tuh kalau aku goreng kepok tuh...

*berat tak turun.. tapi inci menurun.. timbang ku salahkah???

No comments: