Monday, May 25, 2009

Kaseh and the biggest loser

pertama skali..aku nok ucapkan tima kaseh banyak kat kaseh..sbb ada jugak insan yg macam kaseh ini ...sanggup abihkan masa dan khidmat berjuang untuk orang2 gemuk macam aku nie..

hadiah ...??? sanggup cari sponsor..bagus la Kaseh nie.. jadi aku sebagai kawan seblog dan juga sebagai tanda sokongan aku akan turut menyertai pertandingan The Biggest Loser ini walaupong aku tahu ...pesaing yang hebat seperti Miss Reen dan Zel sedang menanti..


Jadi apa tunggu lagi kawan22 jom la.. Mia, Posh, Miza, Adiwish, Reen, Zel,Zulaikha,alinx, dewi cinta dunia ( yg sekarang nie menyepi jer, rindu arrr ), cik adek manis dan yang sewaktu dengannya.. jom kita gegarkan lemak kita..

Tapi yang sedeynyer..1hb jun tuh aku dah balik kg.. dah mula cuti skolah maka bermula lah aku dok kat kg..sampailah 13hb.. tapi insyaalah aku cuba ikuti perkembangan..the biggest loser ala2 kita semua...

5 comments:

Unknown said...

kak kimi

kte x layak msk TBL malaysian tue..huhu....berat normal dah..tgl nk dpt kan berat unggul je lani

ni pun menurut kata kaseh la..

juzt menyokong jela kak kimi

Tul ke kak kimi nak masuk?
mesti layak kan mengikut syarat?

Unknown said...

kimi...aku mana ada menyepi...ko yg menyepi lama sgt...aku nak masuk tapi tak layak huhu....organizer suruh jadi trainer bley....tapi aku nak hadiah dia...kalu ko masuk aku AFUNDI ko...hehehe

Azini said...

posh..ko jadilah trainer aku....

Azini said...

mia... mmg kimi ingat nak masuk... mia sokong dari belakang erkk..

Unknown said...

GOOD LUCK!!!!!! YAKIN BOLEH MESTI BOLEH..TAK BOLEH....KENE BOLEH BOLEH JUGAK...

SALAM KENAL YERR...INSYA'ALLAH BOLEH..RAMAI KAWAN-KAWAN MEMBANTU..