Saturday, May 2, 2009

trek aku jogging....jom

pic nie aku amik pagi tadi dalam kul 7.30 pagi 2/5/09


ini adalh bukit ya kawan2..jadi sampai kat sini aku jalan jer..kira mendaki la tuh




tengok tuh..sungguh curam sekali..hebat jugak otot gastronemius dan soleus aku..dapat mendaki tanpa henti..kejauhan bukit ini lebih kurang 500 meter jugak..





ini lah aku setelah penat mendaki..jelas terbayang wajah kegembiraan di wajahku itu...besar sungguh bahuku itu..bila la nak kecik..




jom ikut aku lagi...sempat lagi tangan tuh..nasib baik orang tak berapa ramai..kalau tidakk..mesti diaorang kata aku nie buang tabiat..amik gambar nak bagi kat pakwe..






inilah rupa tasik tu...nampak dengan jelas kan..jadi sambil jongging dapat menghirup udara segar..





bila sampai kat sini..aku biasanya akan buat sit up( aku punyer stail) dalam 10 kali atau lebih atau setakat yg termampu oleh otot rectus abdominis aku...





ini gambar tak ada kena mengena dgn aku punya jogging
ini adalah gambar teh kat cameron highlands yang aku pergi kursus tuh...cantik kan

4 comments:

Cik Adek Manes said...

salamz, kimi..

siyes ke berat skang 87kg..?? nampak kaki shape aje.. hehe.. !

tinggi brape yeks..??

Unknown said...

salam kak kimi...eh mia nampak pic akak letak kat ats shoutmix tu..eh, pipi dh x tembam sgt..hehe. 1 g, bile nak tunjuk full gmbr akak ni...dulu & kini..cepatla.,..hehe

Ika Zulaikha said...

tuu laa tang peha nampak seksi tuu..hehehe..
bile laa ika nak jd cam kak kimie...hehehe

Azini said...

sorry cik adek manis, mia dan zulaikha..kak kimi tak perasan ada komen... tinggi kak kimi ialah 161cm... erm.tang befoe adn after tuh coming soon...tq