Sunday, June 28, 2009

Kemalasan melanda...

Dah dekat dua minggu aku tak update blog.. malas sesangat tak tau kenapa..

dan sudah dua minggu aku tak hantar aku punya progress pada kaseh pasal berat aku.. anggap jerlah berat aku adalah naik... masih valid lagikah aku dalam TBl.. sbb tak kiut peraturan..

dan dalam dua minggu ini mmg aku adalah tersangat tak ikut diet.. macam sokmo.. tapi still ada yg kata aku nie kurus termasuklah che abe aku...

Apa yang penting adalah keazaman.. nampaknyer keazaman sudah lama cuti dari mendekati aku... bila la nak mula nie.. azam oh azam di mana engkau...

2 comments:

Unknown said...

xpe kak.trs kan kekuatan yg ada ...kdg2 kte ni mls nk update..tp dlm harian, kte wat kan

jgn give uo k

anda tlg di tag
jwb ye..klu belum wat

Azini said...

insyaalah kak cuba jawab..