Tuesday, June 30, 2009

semangat datang semula

selepas aku mebaca entry cik adik manis.. tiba jer semangat aku datang semula.. teruja tul tgk semangat dia.. takder guna produk apa2.. cuma kontrol makan dan workout jer.. tak yah abis ribu riban macam aku dan seangkatannyer..

nie yang buat aku nak mula balik..

jom cik adik manis...

dalam masa 6 bula cik adik manis dah turunkan 20kg..aku pulak dalam masa enam bulan baru turun 7kg.. tula sbb tak disiplin sangat.... herbalife ..herbalife jugak.. tapi mau disiplin jgk..

4 comments:

Unknown said...

lor..azini tu nama sbnr kak kimie ke? huhu.xtahu pun..maaf kak.

eh, smgt eh? mia pun tgh hbs kan stok HL...dh maintain ^ disiplin, so leh la wat mcm inaz...ok je jika mengawal...jgn ckp tp x wat..ingat kak kimie..try hard & smart

Unknown said...

anda penerima nice blog award dr mia..amik d blog mia k..

kimihaikal said...

tak per mia.. mmg ramai tak tau azini tuh nama sebenar akak...kimihaikal tu nama anak akak..

Cik Adek Manes said...

errr.. adekah cik adek manes yg kak kimi maksodkan tue adalah saye..?? hehe.. ! klu iye, malu ar plaks..

sbnrnye saye pon manjang 6 bln diet nie ade gaks kantoi nye, kak.. tade la disiplin 100% sgt pon.. klu strict sgt kang rase cam tak enjoy life aje, kan.. rendang saye still mkn, ayam goreng pon still mkn.. cuma bile dh rase telebey mkn tue cepat² la cover ngan workout.. tue je resia nye..

insyaAllah akak pon bley.. disiplin + semangat + kerja keras.. tue yg penting.. KAK KIMI.. FIGHTING !!!