Tuesday, July 28, 2009

Aku yang hanyut..

assalamualaikum ..pembuka bicara,,cewahh..maklumlah lama tak hupdet..malas tahap gaban...tapi fesbok on jer...bak kata PSF aka miza..aku nie dok on fesbok 25 hrs sehari..he..he..

aku on fesbok tuh pong sebab dok layan games.. ( macam orang tak der kerja pulak )...kerja banyak,,aku jer malas dan sibuk dok tambah kerja sbb dok online games.. sibuk dok bercucuk tanam..jadi kena jaga itu tanaman.. kan dah ader kerja tuh..

the biggest loser....ermmm..kaseh nampaknyer..kimi nie kena dioutkan dari ini pertandingan sbb tak mngikuti peraturan yang ditetapkan...asyik mengelat dan no hupdate...

makan tak ingat dunia..sampai aku terpaksa amik mc dua hari sbb tak sehat..gula daram darah naik dan hipertensi naik...sb asyik dok tension..jadi mula dari semalam aku dah mula amik ubat kencing manis yg aku cuba elakkan selama beberapa tahun ini...terpksa juak aku makan....nasib badan...

korang yang sugar bugar tuh..terutama miza PSF tuh..syukurlah sbb masa kau debab( sorry ayat terkasar sedikit ) dulu tak der ini penyakit...alhamdullilah...


oklah selamat berworkout.....puasa jangan lupa ganti...

3 comments:

Anonymous said...

aku pun rasa cam nak out je..
lama2 abih duit bayar denda je..
Dah rm15 ni..

Unknown said...

aik...tak kan akak2ku dh nk give up kot...huhu....sedih kak kaseh yg menganjutkan TBL tue...

xpe..xpe..kuatkan smgt2 akak ku sekalian...jgn sesekali pts asa..pndnag ke hadapan k

khas utk kak kimi..my entry 28july

"terindah warkah, pena memakna,"

sudi2kan membaca..hehe

PFS6450 said...

Saper kater tak der kimi, ntah2 ader... cuma dulu masa guhums, aku tak g buat blood test. Kalo g buat, musti jumpak mcm2 dalam badan. So nasihat saya, pada yang guhums, yg comel2, yg obese2 tuh, sila buat blood test, get to know what inside your body. Then bila dan getting ur ideal weight, buat lagik sekali blood test, and compare balik... serious! U'll be suprises bebeh...

Kimi, come on bebeh! We can do it! Dah start! mari kita tamatkan! Yeahaaaa....