Sunday, July 12, 2009

Penimbang salah atau aku yang berat

aku rasa malas sesangat nak up date berat nie.. menyakitkan hati...tadi aku timabng guna yang digital punyer.. mmg berat sangat berbeza dgn yang manual yg selalu aku guna.. jadi aku ikut yg mana lebih berat la.. so berat aku untuk minggu yg malang ini adalah 91.5 kg.. kalau yang manual tu 85kg.. aku tak pasti berat aku berapa sebenarnya.. tunggu dan lihat jer lah... tapi minggu ini juga berlaku penipuan yang amat dasyat.. aku tidak diet langsung.. asyik makan jer.. workout jauh sekali.. ntah la kenapa... nak kata kecewa.. tak der pula.. tension kot.. sbb berat tak turun2...TENSION!!!!!!!!Dewi nampaknyer , tak dapatlah nak kejar..

7 comments:

Unknown said...

aduh ciannya dia...makin tension ni..kenapa kak? keja sek byk ke?hehe.

sbr..trs kan usaha workout. Mia pun msh gagah lg..

Cik Hani yang Baik said...

never give up yea kimi...i'm here for you....
hari ni sy kantoi gak..tp esok nak kembali ke jalan yg benar...
tujuan terkini: nak sihat tubuh badan untuk diri sendiri...kemudian untuk family dan orang tersayang..
tadi buat workout kejap..rasa segar giler ni..

kimihaikal said...

tension giler tahap gaban nie.. nie lah padahnyer kalau malas workout

philters said...

don't give up! release your tension by exercising. you can do it!

nurasniza said...

jgn tensyen kimi..chaiyo2..slow2 k..sma2 kita succes dengan herbalife.. =) chaiyo2..

kimihaikal said...

tq nurasniza..jom..chaiyok2

PFS6450 said...

kimi jom exercise >:) muhahahah...