Wednesday, January 13, 2010

Hu..hu..kena saman lak

ha..ha.. aku kena saman dkt abang polis yg garang dan tak handsome....

semua geng2 cikgu yg baru ngajar kat situ kena saman dan semua driver adalah pompuan....

jalan lurus..kena bawak pulak 70km/j..aku bawak tak lah laju dalam 85 km/j je...tapi kena gak..

ader dia kata alasan yg aku bagi tak munasabah...

dia tuh buat road block kat situ yg tak munasabah....he..he pandai lah aku

sian kawan2 aku.. adalah dalam5 keta termasuk aku.. dorang lagi laju bawak keta

semua 100 lebih ke atas.. aku nie kira penakut la sikit...

melayang la kau duit...

entry nie kalau tak der pic.. tak best kan..

2 comments:

Unknown said...

melayang duit..sabo je la abg polis2...

kimihaikal said...

mia t yg buat sakit ati sampai sekarang...ari2 ado roadblock..nyampah tul