Friday, February 25, 2011

elken

ari nie aku nok g cari multivitamin elken.....sbb saing aku make benda nie.leh pregnant....aku nok try la jugok.mano tahu ado rezki......

sbb ado anok nie suko....harta kito...

skang nie anak aku hok sulung tu ( 9 tahun )...semaye doh tok tinggal.....sejuk perut aku.....sebelum tido siap pesan suh kejut solat subuh.....dan siap tanya kenapa ummi tak semaye..sedang aku period time........( dalam ati aku .apa la aku nak jawab nie.)..jadi aku cakap orang pompuan nie Allah sayang lebih..sbb tuh dapat cuti sebulan skali....tak tau la dia faham ke tidak....

2 comments:

Cik Jue said...

elken spirulina ke...ede 2 testimoni ckp mkn elken jd gemok,Cik Jue mkn masa SNTN hari tuh sampai habis,berat Cik Jue naik dari 83 jd 87kg skrang nih...x tau lah pasal mkn elken ker pasal lebih makan.

kimihaikal said...

cik jue.betul ker.........bahaya nie....