Saturday, March 19, 2011

aku menangis

sedehnyer.cuti skolah dah nak abis..........tapi hajatku tak tercapai jugak.bukan pom hajat yg makan duit juta2......tapi ciput jer.......

dah berkali2 aku cakap ngan en suami supaya adakan majlis tahlis aka ngatib kalu di kelantan.dia asyik kato tunggu2....dan berjanji nak buat time cuti nie..alih2 tak buat pom...sakitnyer hati aku....tuhan sajer yg tahu.sampai menangis2.....bukan apa.......aku sedey sbb cam aku jer nak buat majlis tuh.dia buat tak tau jer.......lagipun rumah aku nie tak pernah lagi buat majlis sebegitu.......aku sedey tau.bukan dia yg nak masak.aku yg nak masak......nape susah sangat nak bagi komitmen......kalu dah macam nie...baik tak yah buat sampai bila...........

hati aku mennagis........jiwa aku menangis.......benci..menci...........

2 comments:

Unknown said...

sabar ye kak....mudah2an next time hajat akak dimakbulkan suami hendaknya/jgn sedih2x tau

kimihaikal said...

tq mia.sempat lah bermasam muka 2,3 hari............mmg kecik hati.....