Thursday, March 31, 2011

apakah ini



apakah ini..pernahkah korang tengok.....ini kalu di tempat aku..dinamakan kulat sisir..iaitu kulat yg tumbuh bila hujan turun sekali sekalo...dan tempat yg tumbuh adalah dibatang kayu buruk..yg nak jadi ceritanyer..sedang aku tgh enak memakan kulat ini..tiba2 bonda kesayangannya berkata" bersih ko dok kulat tuh...takut dio amik tempat orghe berak'..terus mati selera ku...tapi aku terangkan jugak pada bondaku itu..'mek..orghe jaman dulu jah berak sambil dok atas batang kayu...org zaman loni berak dalam jamban blako doh.. ...tapi seleraku mmg mati terus..bonda oh bonda...

jeng..jeng..
skang nie musim buah pauh ringan kat tempat aku..aka pauh pedal ayam sbb buah tuh sebesar pedal ayam sahaja....maveles...makan dgn colek aku yg mmg glamour itu....

No comments: