Tuesday, January 10, 2012

heykal kena buli..9.1.12

siannyo anok bongsu ambo...hu..hu...dah darjah dua doh...ingat dah boleh berdikari...siannyo anok aku...

kisahnyo bermula pagi tadi..bila aku bagi duit belanja rm3...heykal kata tak cukup..aku tanya la kenapa...sbb pagi sebelum g skolah mak mertua aku dah suapkan nasi ngan air..takan lah tak cukup lagi...maka dia pom berkata" nanti shahriman( budak yg membuli )minta duit rm1...kalau shahriman tak datang , barulah cukup duit tuh.."
apa?tiba2 jer darah aku ngan suami naik mencanak dgn tiba....hangin jer satu badan...on the way nak g antar dia ke ryumah mak mertua tuh..suami dan aku sempat la ajar macam....siap pesan pada kimi suh tgk2 adiknya...

balik dari sekolah...terus tanya heykal..adakah shahriman tuh minta lagi duit..heykal cakap.."minta, tapi heykal cakap...orghe tok se doh bui duit ko mu..ayoh orghe maroh " pandai jugok anok aku nie cakap kelate..gelak sakan aku dan suami..siap puji-pujian lagi...dan shahriman jawab..tahu doh...hishh.hish budak nie....anok sapolah.....

tahniah heykal..sbb dah berani tuk berkata tidakkkkkkkkkkk

No comments: