Thursday, January 5, 2012

legaaaaaaaaaaaa

lepas kejadian kat sekolah tuh..aku rasa sangat lega..lega seleganya...tak der dok fikir serabut lagi....rasa hepi jer....kenapa yer...

sbb selama nie aku mmg makan hati dgn kakak nie...lama dah..pikir kan dia tuh kakak jer aku sabar..tapi bila dah jadi gini..aku nekad..masam muka ke...masin muka ker
ada aku kesah...sudah tidak kesah lagi yer...

sebenarnya ..aku malu bila ramai cikgu tegur aku naper mata merah..habis ego aku selama ini..dan ada pulak cekgu yg tanya ....pelajar mano yg buat aku menangis...tak pernah lagi seorang pelajar buat aku menangis...pelajar menangis sbb aku ada la..he..he..

mmg aku dah nekad..apa2 terjadi..nak jadi ke..aku mmg tak kisah dah...pengajarannya..jangan terlalu bagi muka pada mereka yg anda rasa mmg tak boleh nak buat kawan....

No comments: