Sunday, January 1, 2012

persiapan skolah

inilah mesin jahit aku yg banyak berjasa bila buka skolah...dibeli tahun 2008..masa beli nie tujuan nyer adalah nak jahit langsir rumah baru....bila langsir dah siap dijahit...maka mesin nie sudah menjadi tempat aku menjahit lencana dan tanda nama anak sajer..he..he





baju heykal yg sudah siap dijahit lencana..heykal sudah masuk darjah 2




baju kimi..tahun depan dah masuk darjah 4...dah jadi pengawas anak jate aku nie....tgk kimi punya perangai...baju dan seluar sudah siap dihanger sendiri ..aku tak suruh pom....mmg berdisiplin....tahun nie senang sikit..sbb baju gerenti dah tak bertukar....




beg kimi yg baru dibeli..sudah siap dengan buku2...beratnya beg kimi nie...bongkok buleh anok jate aku..ada la dale 15 kilo berat



buku tulis yg baru dibeli...

bila dicongak2..persiapan tuk dua orang anak tahun nie tidak termasuk yuran dalam rm400......macamana lah orang yg anak rama dan tdk berduit.......kesiannya...sesungguhnya aku bersyukur...
Posted by Picasa

2 comments:

mia-ina said...

diakui baru 2 anak je yuran dah banyak tue....kat sekolah mia yg kg ni...ramai yg jenis anak byk..mmg kecian ble tima nk byr yuran pibg..kami kira 1 anak ja...

kimihaikal said...

tu la...mahal sungguh persiapan....barang semua mahal...baju sekolah yg biasa jer dah berbelas..tak termasuk seluar skolah lg..kesian....