Saturday, February 14, 2009

aku yg tak berubah

aku kena tegor( nasihat ) ngan che abe...

dia kata kalu amik herbalife nie mesti malas masak....
yang jadi mangsa dia la..
dan satu lagi mesti g pasar malam.. dan bila g pasar malam yg jadi mangsa.. aku la...
asyik terkantoi jer..
padan muka..tak leh kontrol nafsu

dah dua ari terkantoi...

korang2 yang masih mendara sampai sekarang...buat betul2 nanti dah ada suami susah pulak.. dugaannyar besar.. tul tak adiwish dan cik jah yg tgh sarat.. anda setuju.. sila antar undian..

jadi minggu nia aku tak timbang..sbb aku nie jenis tak leh terima kenyataan...mesti tak turun...

aku lani dok sibuk download citer drama korea dan hongkong...tq adiwish sbb bg link... dok berebut ngan che abe aku...masing cbuk dok depan pc.. maklumlah masing2 tak der kerja...anak2 pong dah besar..buat kerja masing2...

aku ada dua orang je anak.. dua2 putera... sulung darjah satu.. yg kecik tapi besar dah lima tahun.. dua2 dah skolah...
dulu yang sulung tuh.. kalau ada orang tanya pasal aku yakni umi dia.. dia akan kata 'umi kimi besar, umi kimi makan banyak ' dengan nada bangga. dia tak tau yg ayat dia tuh dah menjatuhkan maruah aku.. hi..hi..hii.. tapi biasalah budak .. cakap mesti betul punya.. ari ni tak g taman... malas la..

No comments: