Wednesday, February 11, 2009

rutin harian ku

anak aku yang sulung tahun nie dah darjah satu.. jadi sebelah pagi dia pergi sekolah kebangsaan.. sebelah petang pulak sekolah agama...
jadi rutin harian aku adalah pergi ambik dia dari skolah agama kul 5.30 petang...

lepah tu dalam kul 6.30 pulak bawak anak g taman di kg taman jasa kat ulu yam... dekat umah aku.. tapi yang tak bestnyer mesti jumpa dengan pelajar2 aku... biasanya yang lelaki.. sibuk aku dok main buaian mesti ada yang tegor ...ehhh cikgu...itu tak per lagi...
nie yang berlaku petang tadi.. sedang aku dok syok main buaian.. tiba ada pelajar aku tegur .. cikgu hati2 main .. nanti jatuh ( dalam ati aku sayang jugak diaorang kat aku.. ) tapi aku tahu dia orang tu perli kot.. sebenarnya aku lagi risau takut buai tu runtuh.. ha..ha..ha......budak tuh tadi baru aku ngajar kelas dia.. tingkatan lima yang paling last sekali...

dalam kelas jangan tido lagi k??

No comments: