Monday, April 6, 2009

hatiku gembira

ari nie aku dapat surat dari pengetua.. aku dapat Anugerah Perkhidamatan Cemerlang.. (APC ) bgi tahun 2008 ).alhamdullilah ..akhirnya aku dapatla jugak sebelum aku dapat pindah ke kelantan...
untuk pengetahuian semua.. APC nie setiap tahun ada..tapi setiap tahun diambil 4 atau 5 orang guru saja mengikut keramaian guru.. macam kat skolah aku ada dalam 90 lebih cikgu..jadi tahun nie dapat la 5 orang . prestasinya adalah berdasarkan tahun lepas.. kebaikannya..??? ntahla.. kalau dulu best jugak.. dapat anjakan gaji... tapi sekarang nie.. dapat duit rm 1000 jer..tapi sukerlah jgk... adalah jugak pengiktirafan...

walau dapat APC pong borang pindah aku tetap isi...

2 comments:

PFS6450 said...

Tahniah Kimi, chaiyok2!!!

Azini said...

tq pfs.. tak perasan ader komen kat sini.