Thursday, April 23, 2009

setelah usaha keras

he.. setelah aku berusaha dgn gigih selama 2 minggu.. akhirnya berat aku dah turun 3 kilo..
nak tahu apa aku buat..
ari2 sambil tgk the biggest loser.. aku exercise atas treadmill.. pah tu wat sit up...
dan dalam dua ari nie aku g jogging kat empangan.. keliling empangan dalam dua kilometer la jugak...

dan hasilnyer mmg berbaloi..

yang penting kena usaha..

shakes???
ya.. aku maintain amik shakes 2 kali.. dan lunch aku makan nesvita atau oat sahj.. air.. skrg nie aku abis dalam 4 liter lebih satu hari... aku guna botol 2 liter herbalife punyer..

ayuh kawan2... jgn putus asa..

masa tak tunggu kita..

hidup ini mesti dinikmati

2 comments:

Ika Zulaikha said...

waahh..
congrats sis..
teruskan usaha..
pejuangan belum selesai..

weeee..

Mey Mey said...

kak..berat n target kite same..
kite berjuang same2 key kt TBL

Syamimi