Sunday, September 7, 2008

Aduhai cikgu....

Sebenarnya..jauh disudut ati aku ni....Ader banyok gambar aku nok tepek sini....
tapi aku malu.....
malu ko anak murid aku...manalah tau nanti diaorang terjumpa blog aku nih...
mampuih nanti dok perli aku...buke bulih kira.. loni ke zaman IT... set dio lagi canggih.. ari2 dok main internet...siap ado myspace lagi..ari2 dok offer aku suruh tengok myspace set dia..
aku kata ..cikgu tak tgk benda gitu..he..he..

jadi kalu nok tepek pong keno tepek gambar hok sopan jah...
hok tok leh set dio nok komplen....he..he..
cikgu dio nih jenis brutal sikit.....kena panda pado anak murid...

buat anak2 murid cikgu hok akan ambil trial SPM mulai esok...
cikgu doakan semoga esok kalian dapat jawab dengan sempurna...
ingat apa yang cikgu dah ajar...jangan la dok malas2 sangat...lepas sahur jangan la tido...baca buku tuh....( macamla anak murid aku akan baca...)

No comments: