Sunday, September 7, 2008

ari sudah masuk ari yang ke 7 kita posa....
setakat nie alhamdulillah..
aku bulih lagi posa dengan sempurna...
setakat nie aku masih lagi maintain masak untuk juadah berbuka..walaupong kadang2 tuh rasa malas sesangat....
tetapi demi suami tercinta dan demi lauk yang tak sedap kalu beli...atau tak berapa jelira atau cemar.. aku gagahkan jugak untuk msak...walaupong sikit...

biasanya aku akan tanya dulu che abe aku nok make gapo....barulah aku akan masak...
kalau tidak.. jawabnyer tok makan lah dio...aku pong letih sajo masak ...so lebih baik aku tanya dio dulu....
ari ni aku wat sayur air..sambal ike bilis ala kelate..goreng ikan jelawat.. tuhjah..
kuih tak wat...sbb suami aku nie jenih tak make sangat kuih...
makan nasik jah...

sejak make herbalife nih aku rasa badan pong jadi bertenaga walaupong puasa... bagus herbalife nie...

No comments: