Sunday, September 7, 2008

menu aku....posa..

sory kepada pembaca blog sebab aku tertulis banyak dalam perkataan kelantan.. dah terbiasa...
gitu jugak aku kalau kat sekolah.. kalau tengah ngajar tuh automatik cakap luar.. kalu cakap ngan member.. automatik jadi kelate..fening2....dah nasib badan...lidah dah pelat sesangat...

Menu hamba.. yang tak seberapa sistematik..
Sahur@5.15 pagi
2 scoops capu + 1 scoop F3 + 400ml H²O


Dinner@7.20 pete
nasik ( dalam 200 butir)
lauk ckit..(kononnyalah )

inbetween.. aku redah mini karipap sikit...( jiran bagi suh rasa...)
sedap wo..
last sekali aku g beli 11 supik....1 supik rm 10...
niat aku baik bukan untuk membazir...4 supik nak bagi pada makcik2 yang jaga heykal ...yang lebih tuh untuk wat balik kampung.....sambil makan kat umah...

aku biasa satu malam tu abih air dalam 1.5 liter jer....tiap2 ari gitu...

macamanalah nak cpat kurus nih....

time nie anak2 aku ngan hubby tengah syok layan PS2....aku dok menyibuk di sini....

esok nok buka ngan herbalife jer la... ( azam baru )sebelum tido..

No comments: