Tuesday, September 23, 2008

kuiz....sebelum raya

..aku balik klate ari ahad..cik jah pulok balik kedah..lawan arus tul...kadang2 aku terfikir..camna la kalau aku terserempak dengan cik jah di plaza serangkai emas..atau pong di klinik azhar..( aku sure cik jah tau tempat nie.. ) adakah kami akan..jeng..jeng

1. bersalaman sambil tersenyum
2. bertukar senyuman kambing
3. atau dasyat lagi berpelukkan
4. bertanya khabar
5. memberi atau menjawab salam
6. atau cik jah belanja aku makan kfc sambil kami mengumpat blogger yang lain
7...atau buat2 tak kenal..
8. atau mmg cik jah tak kenal..sbb lain benar roper sebenar ngan dalam blog ..he..he

cik jah dan kawan yang lain tolong la aku selesaikan masalah ini...

2 comments:

Unknown said...

ni bior empunya diri yg menjawap sendirik...ekekkeke...ate,cmne nk tegor..cikjah pun x pernah lagi smpai ke tmpt tuh...ekkekeke...klu kt KB mall atau tesco,mungkin kita terserempak..tmpat lain, non-ado..hihihi...

Azini said...

cik jah...plaza serangkai emas tu depan pejabat tanah jer....yang ada kfc san syarikat muda osman...nama nia plaza serangkai emas...