Wednesday, April 7, 2010

bakpo aku tak dok selera nih....

bila dah sampai 3 minggu nie...selera aku mati terus.. tak leh nak telan langsung

nak buat macamana nie.. dah tak leh nak masuk sayur, nak telan ikan, nak makan ayam.. semua dah tak menyelerakan lagi...

apa aku perlu buat... tomato lagi la.. tak telan langsung...

tadi masa tengahari potong sayur kangkong... pah tuh tak termasak.. sebab dah tak der selera..

jadi tengahari tadi aku cuma makan tembikai susu... kenapa jadi macam nie SIS...

dah tak boleh nak ikut menu tuh... tapi tak der la kantoi lagi.. cuma rasa tak cukup kalori jer..

berat pun tak turun la gamaknyer..

4 comments:

Cik Hani yang Baik said...

tukar cara masak kot kimi..
saya tgh demam skrg..tp still continue..
apa kata kimi masak udang laks..

kimihaikal said...

dewi..udang pon dah tak selera...

Rahimah Z said...

Hai Kimi..
dah start exercise?
hope this will help stimulate your appetite .....
kalau tak exercise ..most likely next week tak turun...tak naik...

kimihaikal said...

yer ke kak? ingat sok nak start jogging.. tapi nak start poser pulak....JM tunggu dewi pos... dah cari kt Mall di klantan nie.. tak derjual cd tuh.. payah tul