Sunday, December 18, 2011

ke mundok aka munok thailand

kali kedua aku pergi ke thailand sbg pendatang haram...ha..ha tak guna pasport....kali pertama aku tak ingat bila..yg pasti masa tuh aku masih lagi belajar dalam tingkatan.....dan ini merupakan kunjungan aku yg kedua...
cuba korang tgk..pemisah antara negeri kelantan dan thailand...hanya sebatang sungai yg jaraknya dalam 100 meter saja...




nampak tak...sebelah sana sudah thailand....



pengangkutan yg digunakan adalah bot...tapi kalu sesiapa yg nak berenang pom..boleh apa salahnya kalu nak tunjuk terer...



tambang adalah rm1 saja..naik tak smapai 2 minit dah tiba



ini adalah ibu, kakak aku yg sarat mengandung ..hujung december nie bersalin pom..tak lepas peluang tuk kesana....sib baik tak terberanak..kalu tidak jadi warga thai..he..he..dan yg bawa kamera tuh abang ipar aku...semua kali pertma nak terjah thailand....teruja...



ini adalah mundok.....pasarnya adalah lebih kurang rantau panjang sajer..hari besar di sini adalah hari jumaat dan isnin...
Posted by Picasa

No comments: