Monday, December 12, 2011

rindu sekolah

pejam celik..pejam celik..dan masuk 20 hari lebih aku bercuti....patutlah boring...tak tau nak buat apa dah..
rasa ridu nak kerja..nak mengajar...dok di sekolah..walaupun busy..tapi best..aku suka jadi guru kelas..i love it...

lagi 20 hari ..baru la skolah buka..
lamo lagi..

aku tahun depan insyaalah dapatlah gaji DG44...dan dgn sistem baru iaitu SBPA...maka bertambahlah rezeki aku...alhamdulillah..

tahun ni bulan 6 yg lalu, dah genap1 10 tahun aku kerja sbg seorang guru...
bg aku kerja sbg seorang guru ini mmg sesuai tuk aku..

dan aku suka mengajar budak form4 dan form5..sbb mereka lebih matang...senang nk kontrol...

21hb ni..meting pertama kat skolah..apalah tugas yg aku dapat nie..berdebar2 jugak...

harap tahun depan aku akan lebih bersemangat..

walaupom satu hari travel 2 jam pergi dan balik..tapi bukan aku yg drive....en suami yg drive..aku masih bersemangat

No comments: