Friday, December 30, 2011

tugas d skolah

meting pertama adalah pada 21hb dec baru nie..brjlan 3 jam sajer..pah tuh di sogok dgn nasi ayam di kantin...sangat seronok..

teruja tgk tugas aku..sama sajer dgn tahun lepas...aku tak kesah tugas banyak..sbb aku suka..

dan aku paling suka bila tak jadi guru kelas tahun nie..sebenarnya aku lama dah tak jadi guru kelas semenjak aku posting 2001 yg lalu..sbb semasa aku bertugas di smk sungai kertas..aku jadi SU Kokurikulum....jadi tugas SU..tak pegang guru kelas..cuma bila balik ke kelantan dan jadi guru kelas tuk satu tahun sajer iaqitu tahun 2010..kelas tercinta aku iaitu tingkatan 4 cempaka..second last..mmg mencabar,...tapi ikhlas aku katakan ..aku suka...ha..ha..haaku suka benda yg mencabar..

tahun nie..aku dah tak jadi guru kelas kembali..ok jugak..aku masih lagi jadi penyelaras kelab dan persatuan..di bawah aku ada 20 unit kelab dan persatuan...erm..nak buat apa yer aktiviti...tgh dok pikir..sbb 8hb nie nak kena handle meeting....

jadual mengajar?????paling aku suka....tahun lepas aku ngajar 19 waktu sajer x 35=315 jam seminggu aku mengajar...ok la kan.,.tak der la penat sgt..dan tahun nie pom sama..cuma bila aku tgk jadual tuh aku kena ngajar form3,4 dan 5...sejarah..
leceh sbb aku dah tinggal lama dah form5..bila di bawa berbincang...jadual aku di tukar...yeayyyyyyyyy sangat hepi....tapi jadual tak dapat lagi...tak sabar nak tunggu buka skolah dan tgk jadual...aku hanya mangajar form 3, 4 sajer....

rindunya nak mengajar.........

2 comments:

mia-ina said...

wah semangat kak nak mengajar..syabas betui...mia tgh amik mood slps bercuti ni..kerja bertimbun..guru yg ada bilik khas mcm mia dok kalut keceriaan lani..

kimihaikal said...

tq mia..mmg penuh bersemangat waja....harap semangat nie berterusan sampai hujung tahun...