Wednesday, March 31, 2010

berat ku hari ini

tadaaa.........



ermmmm pagi tadi timbang turun 400 gram jer... sbb nak publish pic pasal berat tadi.. aku pun suh la my hubby snap pic.. tuh..alih turun 600 gram pulak.. jadi berat aku setakat malam ini adalah 88.1... minggu lps 88.8...alhamdulillah.. walaupun sikit..tak per.. semangat ku masih lagi kuat

sejak berdiet nih.. kerap aku kena hypoglicemia.... petang tadik kena lagi.. dari 11.4 turun 5.3...benda nih jadi jika aku makan ubat jer... maksudnyer aku nie tak leh amik ubat diabetes la yer... kalu amik jer terus jadi hypo

2 comments:

Cik Hani yang Baik said...

tahniah kimi...
tengok minggu depan..mesti berat turun x hengat punye....
saya last week betul2 terkejut..daripada 200g minggu sebelumnya leh turun sampai 800g...
huhu.. x sabar laks nak tunggu my timbang day..

Rahimah Z said...

yaay..kimi
tak per turun sket this week..
hopefully next week turun lebih ek...tapi kene start exercise..jalan jalan keliling rumah dulu ker...

pasal ubat diabetic tu kene tanya dokter...ok...